søndag 30. august 2009

Bilder av de nye skattene jeg kjøpte meg i går







Her kommer bildene av noen av skattene jeg kjøpte meg i går :)
Kjøpte et stettefat på en brukt butikk + 2 lyselukkere og gamle bøker



(bøkene glemte jeg ta bilde av )



Også var jeg innom Carolines butikk og der kjøpte jeg en nydelig lyseslukker (der også-den jeg kjøpte først faktisk) og 2 lekkre prinsesse bling knagger til Amalie sitt rom (har glemt bilde av de også)

Jeg kjøpte også noen knall fine små "fat" som man kan bruke under lys eller ha såpe på f.eks

disse tenkte jeg bruke til gaver så kan ikke legge ut bilder av de desverre (ikke ennå hvertfall) .

1 kommentar:

  1. Takker for helsingene på bloggen min.Det er kjempekoselig å bli mormor igjen.Håper alt står bra til med dere,men leit å høre om moren din.Får håpe det går bra med henne tilslutt.
    klem fra Ellinor

    SvarSlett