lørdag 29. august 2009

Starten på snuppelures hjemmekos

Etter å ha snoket rundt i mange fine intriør blogger i lang tid nå, og jeg har fått så mye innspirasjon og ideer , så nå ville jeg starte min egen intriør blog.

Vi kjøpte oss hus for 2 år siden da hadde vi ei lita snuppe på 1 1/2 år og en liten en på vei i magen :))) svangerskapet ble langt med store bekken plager og det ble ikke mye tid til å lage til et pent og hyggelig hjem :( og det ble ganske hektisk her når babyen kom med ei på 2 år og en nyfødt og sånn løp tiden....

Nå er jeg uten jobb for tiden, men tar vikar oppdrag + håper å komme inn på førskolelærer utdanning nettbasert fra neste høst av :)

Så nå skal jeg prøve åå bruke fritiden min når barna er i barnehagen til og få ordnet det koslig hjemmet jeg har ønsket meg hele tiden :))))

Var på en liten by tur i går og fikk tak i noen små vakkre skatter som en liten start :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar